از الف تا ی آخر.. آنی، کیست؟
خب، توی این پست قراره با آنی اشناتون کنم🤺 اسمش آنیتا هست و رو اسمش حساسه ولی بیشتر اوقات آنی.. چرا؟ کسایی که دوستشون داره رو میزاره آنی صداش کنن.. 16 سال توی زمین تنفس کرده. و یک infp عه
آنی چجوریه؟؟ سوال خوبیست، آنی دارای شخصیت های زیادیه، منطقی و احساسی عه ولی یادگرفته خیلی چیزا به احساساتش ضربه نزنه، توی واقعیت به شدت دختر آروم و ساکتیه به قولی، نامرئیه ولی توی مجازی با کسایی که عاشقشونه، بمب انرژی عه، و از همه مهم تر به شدت مشاور عه.. کمتر وقتی عصبی میشه و زود رنج عه.. و البته بگم آنی یکم حسوده🤌🏻🤺
علایق آنی؟ آنی شیفته کلمات عه و مینویسه و همیشه آنی رو با قلم و کاغذ میبنید. قآنی عاشق موسیقی عه، از آهنگ های قدیمی تا اینگیلسی، سه ساله فن alan walker عه، عاشق سرماست و فصل های بهار و زمستون رو میپرسته و همیشه گرمشه..عاشق نصفه شب ها و ساعت 5 صبح عه، احساس عشق رو دوست داره. هدفونش رو ازش بگیرین به شدت سلیطه میشه.. از ترشی جات خیلی خوشش میاد عاشق گردنبند و گوشواره اس، رعد و برق که میزنه به شدت هیجانی میشه و دوستش داره.. عاشق کتاب ها و مفهوم هاست
چه چیزایی باعث میشه آنی تنفر رو حس کنه؟ اینگور شدن،درک نشدن، بی احترامی، تفکرات پوچ، نفهم بودن و تکرار حرف خودشون، رد شدن از خط قرمز هاش(بدون هیچ حرفی اون شخص رو کنار میزاره) بی معرفت بودن و ترک شدن آنی از چیزای خیلی شيرين یا خیلی تلخ تنفر داره، عنکبوت ها باعث میشن به شدت بترسه، چیزایی که منطق توضیح نمیدنشون آنی رو اذیت میکنه
آنی چیکارا میتونه بکنه؟؟ آنی به شدت توی نویسندگی خوبه و خودش هم اینو قبول داره، خیلی رندوم فهمید توی بسکتبال و بدمینتون استعداد داره، حفظیاتش خیلی خوبه و سعی داره توی تحلیل کردن بهتر بشه نقاشیش بد نیست (ولی عالی نیست) تابستون امسال میره اسکیت برد سواری کنه!
چیزای ریز داره آنی؟؟ آنی عینکی عه و موهاش ولف کات عه و موهاشو لایت رنگ کرده که الان یک حالت نسکافه ای/طلایی داره استایل هاش همیشه قهوه ای و کلاسیک عه و هیچ وقت تغییر نکرده آنی به شدت خجالتیه ولی ارتباط اجتماعیش توی موقعیت های ضروری خوبه، اگر برات آهنگ هاشو فرستاد بدون از ته قلب دوست داره، آنی برای کسایی که ترکش میکنن کینه ایه، برای کسایی که دوستشون داره حسوده ولی نه حسودی تاکسیک، نمیتونه احساساتش رو زبونی و کلامی منتقل کنه پس مینویسه از کجا میدونی، شاید مخاطب یک نوشته اش تو بودی؟ همه فکر میکنن یک مغرور بد اخلاق عه چون چهرش جدی عه ولی اصلا اینطور نیست
پرستیدنی ترین موجود کره خاکی و کسی که هیچ چیز نمیتواند کوچترین تکانی به او دهد، تو آرامی، شجاعی، استواری، به دنبال تعاریف اضافه نمیگردم؛ تو مرا جان و جهانی
خواهری خودمهههه
خواهرییییی خوشگلممممم